Kızlar oğlum 21 aylık gelişim geriliğinden özel eğitim alıyoruz ama hala işaret parmağını kullanmıyor bişey istediğinde gidiyor yanına ııı diye bağırıyor bide bu bi kaç gündür elimi tutuyor götürüyor istediği şeye geçen banyo yaparken ama şampuan şişelerini istiyor yukarı doğru bakıyor bende vermedim vermediğimde sinirlendi orayı bi kere işaret etti başka da yapmadı daha. Sizlerinde böyle bi durun başına gelen varmı geç işaret etme gibi