Ve bunu bize söylemiyorlar göstermiyorlar
O kadar üzücü ki
Az önce alevlerin içinden geçtik resmen aklımız çıktı yola sıçramıştı
Balıkesir yolu üzerindeyiz ve her yerde yangın söndürme helikopteri var her yerde dumanlar var
Tüm yeşillik alanlarımızı yakıyorlar
Allah belalarını versin kim yapıyorsa o alevlerin içinde cayır cayır o şerefsizler yansın
Yeter artık ne istiyorlar ne??
Çok üzüldüm yol boyu her yerden duman çıkıyor