Merhaba 10 haziranda sezeryan doğum yaptım , lohusa kanamalarım 40 -50 gün gün sürmüştü, doğumun üzerinden 2 ay geçti 3 gün önce bir iki damla kan gördüm iki gün öyle oldu sonra devamı gelmedi , acaba regl mi oldum neden bu kadar az kanama olmuş olabilir yaşayan var mı? Birde regl olmadsn önce çok kötü vücut agrım oldu her yerime kramp giriyordu hasta oldum sanıp aile hekimine gittim ama ertesi gün regl olmuşum o yüzden öyle rahatsızlandığımı düşündüm benim gibi olan var mı,doğumdan sonra regl ne zaman başlar ?