hsbgrlr 2 aylık Bebeğim 4 gündür kaka yapmıyor. Telaşlanmaya başladım. Böyle bir durum yaşayan var mı
cerenssss54 hsbgrlr 6 gün oldu benim bebeğimde yapmıyor dün doktora gittik 10 güne kadar normal dedi hiçbişi yapmadı sdece probiyotik yazdılar cocuk artık catlayacak ne masajlar neler yaptık beklşyoru yok en son yapmazsa eczaneden lama alıp kendimi yaptıracagız
alyavealperinannesi Benim oğlumda geçenlerde 3 gün kakasını yapmayıp 3.gün yaptı sonrasında bugün 3. Günü hala yapmadı kakasını. 1-2 gün daha yapmassa doktora göstermeyi düşünüyorum .