Ayseguloz Kizlar merhaba 9.ayda menejit asisi oldu kizim ,asidan sonra ceviz buyuklugunde bir sertlik oldu deride sizde oldu mu? Olduysa naptiniz ne zaman gecti
Mirac_21032019 Ayseguloz evet cnm oldu hatta 2 gun once 2.dozu olduk şu an bacaginda sertlik var geciyo o merak etme normal yani
Deletedmom310 Ayseguloz bende rota ve menenjit aşısı yaptırmayı düşünüyorum nasıl oluyor bebekler yaptırdıktan sonra ağır geliyor mu doktorunuz mu onerdi
melis_duru Deletedmom310 post sahibi ben değilim ama bunu cevaplayayım; Sadece bexsero ağır gelip ateş yaptı bizde. Nimenrix ve rotayı kolay atlattık Ayları da şöyle; Rota 3. ve 5. ay Nimenrix 3. 5. ve 13. ay Bexsero 9. 11. ve 14. ayda olduk. Doktorumuz ne önerdi ne de yaptırmayın dedi. Tamamen bize bıraktı ama ben yaptırmayıp risk almak istemediğim için hepsini yaptırdım
Esmasengur Deletedmom310 benim oğlum 6 aylık 3 ayından beri vurduruyoruz menenjit doktor önermesiyle olduk ama keşke bilgim olsaydı 9. Ayında yaptirirdim böyle 6 doz fazla oldu sanırım allaga sukur hicbir sertlik te yasamadik
Leylim melis_duru biz 4 aylığız ve bi kaç gün önce bexseronun ilk dozunu yaptırdık. Ateş oldu bizde de ve bacağında sertlik var
Doraveduru Bizim doktorumuz menenjit aşısı ni 1 yaşında dedi bir yanlışlık mı var yoksa geç mi kaldik yaa. 5 ayligiz su an
melis_duru Doraveduru doktordan doktora farklılık gösterebiliyor. Rota aşısı değişmiyor ama menenjitin ayları değişebiliyor doktordan doktora
melis_duru Leylim ben ilk başta yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızdım, sonra yaptırmaya karar verince doktorumuz 9. ayda başlattı. Evet ateş ve aşı yerinde sertlik benim kızımda da yaptı, ateşi 2 gün calpol vererek, sertliği de ovarak geçirdim
Leylim melis_duru ben ellemiyorum aşı yerini acır diye ama kendi kendine geçmezse bende ovayım o zaman
melis_duru Leylim ben de acır sanmıştım ama doktorumuz söyleyince deneyeyim dedim, inanın hiç tepki vermedi, aşı yerleri acımıyor yani endişelenmeyin