Aklimideliricem Eşimle sevgililkten beri hayalimiz kızımız olursa Umay oğlumuz olursa Barlas diye😂 Barlas uyumlu değil ama ikisi de eski Türkçe olduğu için belki düşünürsün🥰🌸
sadepetunya Aklimideliricem dün eşimle gördük barlas ismini Timur ve kutay da hoşumuza gitti en son kura yapıcaz artık sanırım beğendiğimiz isimler çoğalıyor ☺️