mel123 Kızlar kredi kartım kullanıma kapandı borç ödenmediği için bugün ödedim tamamen ne zaman açılır kartım bilgi verir misiniz bide taksit ödeme var kartımda taksitin tamamen bitmesi mi gerek kart açılması için yoksa bununla alakası yok mu
Rabiiul mel123 size mesaj gelir ya tüm borcu ödemeniz lazım kullanıma açılması için ya da asgari ödeseniz yeterli gelen msj da yazar
Omeraslan mel123 Sanırım 24 saat geçmesi gerekiyordu. Bankanızı arayın müşteri hizmetlerini bilgi verirler
mel123 Rabiiul hayır mesaj gelmedi tamamen ödedik borcu kapattık ama içerde taksitlendirme var o tamamen ödendiğinde mi açılır acaba yoksa birkaç gün içinde açılır mı
Rabiiul mel123 müşteri hizmetleri daha detaylı bilgi verir benim borcum vardı ödeyemedim ilk kullanıma kapandı asgarisini ödedim açıldı sonra tekrar geldi ödemedim tamamen kullanıma kapandı
meryemxcc Bankacıyım sayaçlar olur siz göremezsin onlara göre değişir açılma ilk kez ise 1 iş günü sonra açılır
mel123 meryemxcc merhaba içeride taksitlendirme var ürün almıştım taksitle sorun olur mu o yine de açılır mı
mel123 derin0_ komple ödedik sadece taksit var bu ay taksiti de ödendi ayın 4 ünde diğer ay taksiti gelicek