nigar19 Bebişim 8 ağustos dünyaya geldi, haatanede 3 gün mama yedi , iki gündürde ben kendi sütümü veriyorum . Bebişim daha hiç kaka yapmadı korkmalımıyım? Hstanede yapıp yapmadığını da bilmiyorum
brc1a nigar19 hiç sıkıntı yapma normal 15 güne kadar normalmiş benimki 12. Günde yapmıştı sıkıntı olmuyor sadece rahatlatsın diye probiyotik damlalar var onlardan verebilirsin. Ben kaleidon damla kullanmıştım günlük 6 damla alırsan çalkalayıp damlat