Yesmaryesmar Kızımın adı Liya Kızım geliyor sanırım doktor %80 kız 16. Hafta da kesinleşir dedi Ayla ismi hoşuma gitti uyumlu da buldum başka ne olabilir fikire ihtiyacım var ❤️🥹
Yesmaryesmar Rabiiul alina hoşuma gitti Bi de lavinya hoşuma gidiyor da o da uzaktan birinde var yaaa teşekkür ederim balım🤍💆🏻♀️
Gamzelikiz_34 Yesmaryesmar ben de bir yakın arkadaştan duydum kızının adıymış sana bir sorayım dedim güzel ama hem uyuyor🥰
Yesmaryesmar Gamzelikiz_34 evet uyuyor baya ilay da beğendim ama sanki bişey eksik gibi geliyor onda da😂
Gamzelikiz_34 Yesmaryesmar vallahi dediğim ismi bir değerlendir istersen yine senin bileceğin canım benim Rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin🩷