annesininkurabiyesi Kozlar oğluma tuvalet eğitimi verdim. Evde kaçırmıyor kakasını da yapıyor . Kreşte de hiç sorun yaşamadı . Yalnız dışarıya hiç çıkmadık. Dışarda nasıl yapabilirim parkta falan çiş geldi derse nasıl yaptıracağım öneriniz var mı
Cagbusege annesininkurabiyesi benim oğlum da yeni öğrendi 1.5 ay oldu gerçi şuan yaklaşık 2.5 saat çişini tutuyor dışarıda tuvalet bulmak zor değil ama isterseniz ebebekte yeşil mavi renkte portatif WC var o bizim elimiz ayağımız kullanması ve yer taşıması vs çok kolay onu alıyorum yanıma ya da pet şişe 😁 ama oyun oynarken kaçırmalar oluyor 🥲🥲
annesininkurabiyesi simseklivekalpli daha yeni başladık. ⅘ günde olayı bitirdik. Ama hiç dışarı çıkmadık oyuna dalıp kaçırır mı diye de düşünmüyor değilim
simseklivekalpli annesininkurabiyesi oyuna dalıp kaçırma her yaşta olabiliyor ya, siz çıkmadan tuvaletini yaptırın bir süre idare eder en azından