merhaba hanımlar kızım 5 yaşında anasınıfına gidicek bu yıl ismi çıkmıştı bebeğimin 🥹 muşta yaşıyoruz burda kayıt parası 3700 tl gibi bişey istediler verdik kaydını yaptılar ne almam lazım ne daha çok kullanılır bilmiyorum okul liste verir elbette ama bu şöyle çok iyi olur bol bol al yada bu gereksiz alma dediğiniz şeyler var mı