Kizimın ayağı 10 gün önce alcıya alındı. Daha 1 ay da kalacak. Kaldıgımız ülkede havalar soyuyor. Komple ayak parmaklar hariç alçıdadır. Parmakları üşümesin diğe ne yapa bilirim. Corap denedim olmadi. Sıkıyor hepsi. Pantalon giydiriyorum parmaklar cıplak kalıyor. Birde sorum şu. Alçıda ayagı üşürmü?