Merhabalar benim oğlum şu an 28 aylık. Şimdiye kadar hep genel anestezi ile sünnet dedikleri için korktuk yaptırmadık artık daha çok büyüdüğü için yaptırmayı düşünüyoruz ancak 2-6 yaş arası çocuk psikiyatrları sünneti önermiyorlar. Bu yaş aralığında genel anestezi ile sünnet yaptırıp sorun yaşayan oldu mu? Çocukta travma kalır diyorlar böyle bir şey yaşayan var mı aranızda? Ben 6 yaşına kadar bekleme taraftarıyım ama eşim tarafı yaptır unutur diyorlar be yapmalıyım beni bilgilendirir misiniz