Mukaddes_5 bu sıcaklarda normal olabilir çok ateş sayılacak bi rakam değil ama takipm etmekte fayda var, üstünü bi tık daha inceltin, daha sık emzirin ve sürekli kontrol edin, yükseliş olursa calpol verebilirsiniz 1çay kaşığı kadar, hala düşmezse öyle götürün derim. Daha çok küçük ve hastanelerde hiç güvenli değil maalesef. Bianda hızla yükselirse tabiki beklemeden götürün, inşallah yükselmez geçmiş olsun şimdiden