redizepol1 Kızımı götüreceğim içe basma durumu için. Tavsiyeniz varmı iyi bir ortopedi doktoru . Özel, devlet farketmez iyi olsun yeter. Ankara da ki doktor zamanla düzelir bi problem yok demişti ama şuan ilerliyor içe basma