anneyim09 yaa aynı şeyleri düşünüyorum 😬 oğlum 5 yaşında sanki ergenlik yaşıyor. Her şeye sinirleniyor, Küsüyor, bağırıp çağırıyor, yapma dediğimiz ne varsa inadına yapıyor, yap dediklerimizi de yapmıyor, tuvalete gidiyor mesela giderken söylüyorum su dök çıkarken diye, tuvaletini yaparken söylüyorum, çıkarken söylüyorum ona rağmen dökmüyor ne yapacağız böyle bilmiyorum. Ne iyilikten anlıyor ne kötülükten anlıyor. Küçükken daha iyiydi ya. Sorun bizde mi diye düşünüyorum artık, biz anne baba olmayı beceremiyoruz galiba hiçbir şey öğretemediğimi düşünüyorum çünkü 😔😔😔