Gamzelikiz_34
Afiyet olsun şekerim …
İlk diyete başladığım hafta doğum günümdü 2 parmak kadar pasta yemiştim çok kasmıyorum kendimi ..
Bitter çikolata yiyorum yada hurma topları ..
Dün 1 top dondurma yedim ucunu kaçırmadan abartmadan yiyorum ben gündüz bazen…