Kızlar benim bir kızım var iki yaşında. İkinci çocuğum 6 haftalıkken gelişimi durdu kürtaj oldum. 33 yaşındayım. Bugün doktora geldim yumurta tembelliği var dedi pcos var dedi. Yumurta çatlatma iğnesi yapalım dedi. Benim iki hamileliğimde de korunmayı bıraktığım ilk ay hamile kalmıştım. Ama bunda 4 aydır denememize rağmen hamile kalamadım. Çatlatma iğnesi beni korkutuyor yapan var mı