mucizemgelsin61 Ya çok üzülüyorum ne yersem yiyeyim kızım gözlerini bana dikiyor oda yemek istiyor 6 buçuk aylık herşeyde veremiyorum zaten çok üzülüyoruuuum . Geçen dondurma yiyordum kıyamadım azıcık tattırdım öylede bi sevdi ki 🤦♀️
oylesinebiri__ mucizemgelsin61 bunu ben tek yapıyorum sanmıştım geçen dondurma için peşime verdi oğlum 😂😂
birerkekbirkizannesii mucizemgelsin61 ilk iki ay hiçbir şey vermedim ne kadar geçtikten sonra çok dikkat ederdim baktım çocuğum yemiyor ne yesem veriyorum vallahi tabii ki yasak olan yiyecekler dışında ama mesela dondurma yiyordum dondurma verdim bayıla bayıla yedi mantı yedim tuz atmamıştım yogurdu sarımsaklı sarımsaklı yedi vallaha sonra birkaç saat sonra babası geldi dedi ki bu çocuğun ağzı dedi sarımsak kokuyor dedi mantı ye diye ondan
mucizemgelsin61 oylesinebiri__ Ahahah🤣🤣 ya o kadarda değil dedim .. zaten tattırın diyorlar.. o kadardan sıkıntı olmaz, ama doymuyorki veriyorum devamı gelsin diye gözlerimin içine bakıyor🤣
oylesinebiri__ mucizemgelsin61 1 yaşından sonra 1 top dondurma yiyebilirmis doktor söyledi versem mi bilmiyorum ama çok sevdiği kesin 🤣🤣 yürüteçle peşime verdi dondurma için vereyim diye bana bakıp istiyor du
mucizemgelsin61 oylesinebiri__ Valla ben veririm yaşımıza biraz daha vaaar ama 🫠 gerçi o zamana kadarda kış gelicek 😒 kıyamamm kuşum yaa