Kızım 5.5 aylık sağarak besliyorum ayıkken asla içmiyor eliyle itiyor biberonu saatlerce de aç kalsa içmek istemiyor mamayı da aynı şekilde artık o kadar yoruldum ki sağmayı bırakmayı düşünüyorum.. sütümün tadını sevmiyor sanırım çok da iştahsız ek gıda filan da yemiyor ne yapmalıyım siz ne yapardınız ?