kubo67 Merhaba kızlar kızım 18 aylık b12 si 12 aylıkken 1430 du şimdi tekrar testlerde 1400 çıkmış normal değere göre yüksek. Aynı durumu yaşayan varmı . Kafama cok takıldı cevap verirseniz çok sevinirim
sule45 kubo67 valla kendimin benim yıllardır 1200 b12 bir sıkıntı yaşamadım ama bebeklerde nasıl olur bir sıkıntı olur mu bilmiyorum
MerveMasal11 sule45 peki takviye kullanıyor musunuz yada diğer değerleriniz nasıl. Benimde aynı şekilde yüksek çıkıyor
uykusuzkedi @kubo67 bebeğim 6 aylıkken b12 si yüksek çıktı. Çocuk hematolojiye sevk edildik. Şükür sorun çıkmadı ama hekiminizden bilgi alın.
uykusuzkedi @kubo67 evet aptamil kullanıyoruz bizde. Çocuk Hematoloji profesörü mama kaynaklı olabilir dedi. 1 yaşında tekrar tahlil yapılacak.
sule45 MerveMasal11 hayır diğer değerlerimde normal çıkıyor ayrıyetten bir şey kullanmıyorum yani şuana kadar gittiğim her doktor yüksek ama sıkıntı olmaz dedi