Busegnc 3 yaşındaki oğlum sürekli altına yapıyor ya da çıkarıp başka yerlere halıya, parkelere tuvaletini yapıyor. Ne yapmam gerekiyor. Cidden çok bunalmış durumdayım bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Esrasaree Düzeldi mi acaba bu durumunuz, benim kızım da 3 yaşında tuvalet eğitimi var bayadır ama şu yakınlarda hep kaçırıyor başka yere
birisii16 Esrasaree bende tuvalet stickerı aldım ilk iki gün baya toparlamıştı sonra yine eskiye döndü :(