Merhaba kızlar oğlum dünden beri aşırı ağladı buraya foto atıcaktım uygun değil sanırım pipisinin ucu kırmızı idi ben elimle içini açtım mosmor iç tarafı direk acile götürdüm bişey yapamayız çocuk doktoru dediler oda ürolojiye yolladı adamda bişey yok boşu boşuna getirmişsin hiçbir sorun yok diyor fakat sanırım enfeksiyon normalde günlğk 5 çişli bez yapan oğlum günlük çişli bezi 1 e indi eşim götürdü söyledi bişey yok diyor fakat ucu kırmızı işerken bir iki damla işiyor başka yok kendim banyoya soktum ordan gördüm airetten morluk var ne alaka bişey yok ilaç krem hiçbişi yazmadan eve gönderdiler idrar tahlili bile istemediler eşim beni aradı idrar iste dedim doktor istemedi gerek yok dedi bende eşime çocuk doktoruna çık ordan idrar tahlili iste dedim eve geldi 11 de sabahtan beri idrarı bekliyorum yapmıyor oğlum su meyve suyu ne bardak içirdim tık yok ve neden morluk olur ondan önce açtığımda o kısmı pembeydi