0beyza duphalac ben de kullandım hem de ilk 1 ayımda devamlı olarak. Bebeğe geçme ihtimali yok çünkü bu ilaç direkt bağırsaklara gidiyor ve orada su tutuyor. Her gün her öğünden sonra 15 ml içiyordum.
Direkt olarak ishal yapan bir ilaç değil, bol su tüketmen lazım çünkü ilacın mantığı bağırsakta su tutmak. Su tüketimin az ise ilacın etkisini göremezsin ve kullanmaya başladıktan 2-3 gün sonra etkisini gösteriyor. Düzenli kullanmak lazım