Yildizz_ Merhaba arkadaslar emzirken yeşil çay tüketen varmı? Doktorum içme dedi saglık ocagındaki doktorum içebilirsin dedi ortada kaldım acaba içen varmi süte etkisi oluyormu?
Mervezem Yildizz_ diyetisyene gidiyorum . Yeşil çay ve beyaz çay tüketme dedi. Nedenini sordugumda Vücudunun emzirdiğin için suya ihtiyacı var süt üretebilmesi için, içtiğin suyun süt için kullanılmadan atılmasını istemeyix bu dönemde dedi canım.
Smnl Yildizz_ gebe eğitimi aldığım zaman diyetisyen de gelmişti. Yeşil cay içerisinde çok fazla kafein olduğu icin Doğumdan sonrada tüketmeyin bebeğinizi huzursuz eder demişti. Çok özledim yeşil cayı ama içmiyorum
MayneymisAltintop İçilmiyor canım. Ben iki farklı diyetisyenlede görüştüm onlarda içme demişlerdi. Sağlık ocaklarına ben pek güvenemiyorum çok baştan savma davranıyorlar.
Yildizz_ MayneymisAltintop çok tesekkür ederim burada bazı postlarda gordum diyet yapanlar içiyor ama yinede tedettütde kaldım
Ankarali Mervezem çok mantıklıymis teşekkür ederim 🤗 ben de geçen hafta yeşil çay içtim içtim bir hafta boyunca baktım sütüm azaldı Allah Allah dedim ve aklıma yeşil çay gelmemişti. Sağolun bir daha içmem 🤷♀️
Mirac-2 Yildizz_ canım bu kişiden kişiye değişiyor ben içiyorum ama abartmadan günde bir defa tuketiyorum Bende sıkıntı göstermedi bende sen gibi korkuyordum bişey olurmu diyede denedim olmadı☺️
Smnl Yildizz_ kilo vermeme de yardımcı oluyordu çakılı kaldım 60 da. Sütüm etkilenmesin diye yememi de kesemiyorum yaz da giderek yaklaşıyor bakalım neler olacak 😊