serenitty Keşke baştan gidip İtiraz dilekçesi verseydiniz o zaman haciz işlemi durdurulurdu 7 gün içerisinde yapmamız gerekiyordu bunu bir sene içinde de davası görülürdü gerekli gerekçeleri sunduğunuz zaman taksit imkanı da oluyordu Ama şu anda eve gelseler de pek bir şey alacaklarını zannetmiyorum zaten almıyorlar da sadece eviniz varsa Arabanız varsa bunlar hacz olur