İyi günler anneler bugün oğlumu doktora götürdüm muayene için doktor bogazında küçük kızarıklar cıkmış dedi benek kusmadanda ola bilir dedi kendini ok sürtüğü icinde bogazı tahriş ola bilir dedi kan pıhtılaşmasındanda ola bilir dedi kan verdik yarın cıkıcakmış cevablar ama ben çok korkuyorum yarına kadar nasıl sabredecem oğlum 7.10 aylık dişte cıkaryor lütfen bilgisi olan varsa yaza bilirmi