Bir buçuk yaş kizimi memeden kesmiştim yaklaşık bı 2 3 haftadır emmiyor. Ama gece kalktığında zor sakinlestiriyordum ayağımda salliyordum öyle zorda olsa uyuyordu. 2 gundur de desteksz uyutmaya çalışıyorum ilk gece kalktığında yine kucağımda gezdire gezdire sakinlestirdim uyudu ama dün gece kalktığında asla sakinleşmedi uyksuunda hep ağladı kalktık biraz oynadik. 2 saat sonra falan tekrar uyudu biseyler yedirdim. Acaba aciktigi için kadar ağlıyor olabilir mi yoksa memeden kestiğim için mi daha alışamadı bilemedimm Uyumadan önce gece mamasi gibi bı şey yapsam fayda eder mi