minikveannesii Kızlar normalde oğluma annem bakıcaktı ama saglk sorunlarndan dolayı bakamicak.benim derslere gitmem zorunlu mu gerçekten şimdi WhatsApp grubundan ders saatleri falan atıldı gelmek zorunlu yazyor.yakn zamanda ehliyete yazılan var mı
Balteknem minikveannesii canım zorunlu degıldı en sen kımse gelmıyordu ama 1 sene oldu yasa degısmemıstır heralde
Rabiiul minikveannesii 2018 de aldım dersler zorunlu diyorlar teftişten dolayı ama ben hiç gitmedim normal araba kullanma dersine bile 2 kere anca gitmişimdir
MnkKrtl minikveannesii ben aldığım zamanlarda zorunlu değildi bi kere gittim hatta bidaha gitmedim ama şuan bilemedim sürekli yeni şeyler oluyo
minikveannesii Balteknem müfettiş teftişinden dolayı deniyor zorunlu diye ama iki ara bir derede kaldım ya ne yapsam bilmiyorum
AlpSol minikveannesii ben aldığımda zorunlu değildi kitap veriyordu ondan hazırlanıp teste girdim, testi geçince kursa haber verip direksiyon dersini planladık , sanırım 6 kere direksiyon dersi vardı sonra sınav ve geçtim böylece
kader539_ minikveannesii evet zorunlu ama şöyle eşimde yazılacaktır bır ara çalışıyorum derslere gelemem demişti oradaki hoca da şey demişti gelip 5 dk durup imza atıp gidersin demişti