Kızlar ya bittim yoruldumm 5.5 ayda alt iki diş patladı haa tamam rahatız dedim dişler uzarken anam ağladı çığlık çığlığa uyanmalar memesiz uyumamalar tamam dedim geçecek 7. Ay dolacak geçmedi hala 4-5 kez geceleri ağlayarak uyanıyor Yenidoğanken böyle değildi ne sorunu var bilmiyorum diş mi ek gıdadan dolayı kadın ağrısı mı açlık mı?? Yardımmmm