Bebeğim 15 günlük, dün sağlık ocağına gittik, ondan iki gün önce özel hastanedeki doktoruna gittik, bebeğim kilosunu az almış ama ekstra mama takviyesi önermediler, doğduğu kiloya 50 gr kalmıştı. Bugün yeşil alan açmak için Yenidoğan polikliniğine gittiğimizde oradaki doktor bebeğin 15 günde doğum kilosuna ulaştığını söyleyerek mama vermem gerektiğini söyledi, bir de emerken diğer göğsümden süt akıp akmadığını sordu, bende akmıyor deyince o zaman senin sütün yetersiz dedi, açıkçası mama başlamak istemiyorum bir sıkıntı olsaydı diğer doktor ve sağlık ocağında da bir şeyler derlerdi diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?