Bu yaz hastalığı level mi atladı ? Önceden 2 günde iyileşirdim bu yaz hastalık eksik olmuyor. İyileştim diyorum bakıyorum öbür ki gün yine hastayım. 2 haftadır geçmeyen boğaz yanığı öksürük hapşırık burun tıkanması var. Aranızda böyle hasta olan oldu mu ? Ya da ortalıkta bi salgın mı var ?