aslanmomy dikişiniz nasıldı? Bende 6 gün önce sezaryen ile doğum yaptım ve 2. Sezaryenım oluyor. İlk sezaryen kesiğinden fazla kesmişler ve başında ve sonunda mavi ip var. Banada doktor 10. Gün gel dedi. Dikişimi alacak belli ki, çok korkuyorum nasıl bir işlem can acıtıyor mu? Sezaryenim çok kötü geçti psikolojik travma geçirdim baya 2. Sezaryen ameliyatımda 😢😢😢😢