prenses3565_ Merhabalar ya kaynanam bagirsak enfeksiyonu geciriyor dun acile kaldirmislar bizde yarin oraya gidip 3-4 gun kalacaktik bebegimle. Bulasici mi acaba bilen var mi ona gore gitmeyeyim
zarifhanim prenses3565_ Bağırsak enfeksiyonu ama nasıl? Salmonella mı, rotavirüs mü neyden kaynaklı olmuş. Bunu öğrenip öyle gidin derim çünkü bir virüsten kaynaklı ise bulaşıcı olur ve bebeklerde en zor iyileşen hastalıklar bağırsak hastalıkları.
prenses3565_ cikolatahurma iste gelin diyorlar esimin gitmesi gerek onla beraber sizde gelin vs dediler artik yarin dicem gelemedik bi bahane bulucam napayim