1 yaş odasını ayırmak istiyorum fikirlerinizi almak isterim, gece beslenmesi yok. Gece kalkmıyor ama biz odadan kıyafet vs alınca veya yatakda donmemizden bile rahatsız oluyor gozlerını açıyor hemen pıspıslayıp uyutuyorum bu yüzden yan oda çok odası olduğu ıcın ayırmak ıstedım