Merhaba bebeğim 6 günlükken göbeği düştü ancak o günden beri hep kanama oluyor çok fazla değil yani zıbınına bulaşıyor nokta nokta ama tüm gün toplanınca zıbını baya kirlenmiş oluyor bugün doktor kontrolü vardı doktor da 2 güne kuruması gerekiyordu deyince endişelendim başına gelen var mı?