Biskusunannesi Askkokuluyavrum yok bu alt dişeri görünsün diye uyurken baş tarafından çektim o yüzden öyle duruyor
199719 Biskusunannesi bugün hiç bi belirti olmadığı halde sadece biraz beyazlık olmuştu iki gün önce alt yan kesiciler patlamış şok olduk iki alt dişi vardı zaten üstten beklerken orası süpriz oldu bize🤩
Biskusunannesi 199719 yaa 😂😂 bende üstten bekliyorum bakalım belki bizim kızda şaşırtır öyle 😂😂 hayırlı olsun yeni incileriniz 😅😅
gzmmhmt 199719 yaaa bugün kaşıkla dokundum tık tık ediyor galiba çıkmışşşş 💕💕💕 ama tam göremiyorum, benim tosbağa ağzını açmıyor 😂😂
199719 gzmmhmt o zaman çıkmıştır büyük ihtimalle benim kide açmıyo parmağımı ağzına katınca ısırınca anladım 😀😘hayırlı olsun bebişinize