Kızlar 2 yaşında oğlum çizgi film bağımlısı oldu, sadece yemek yaprken vs. Bana izin versin diye açıyordum sonrasında hep istemeye başladı,gün içerisinde oyuncaklarını veriyorum haricinde ben de oyun oynuyorum etkinlik yapmaya çalışıyoruz ama çok çabuk sıkılıp tekrardan televizyon açmamı istiyor ve açmadigimda ağlama krizine giriyor gün içerisinde dışarıya çıkarıyorum bir 2 saat oynatıyorum ama hava çok sıcak olduğu için akşam saatlerinde mecburen çıkıyoruz gündüz ne yapmam gerekiyor tecrübeli anneler fikrinize açığım