Merhabalar sevgili anneler. 14 buçuk aylık oğluma uyku eğitimi verme sürecindeyim. Oğlum beşiğinde uyumaya alışsın istiyorum. Normalde kucağımda sarılarak 15 dakika içinde uykuya dalıyor ama ben yatırıp sırtına pışpışlayarak uyumayı öğretmeye çalışıyorum. İlk gün odada çok uzun süre uğraştım, yattığında ayağa kalktı, oynadı, etti, kucağıma alıp bıraktım derken uykuya dalacağı vakit sanki etini kopartmışım gibi ağlamaya başladı. Her seferinde kucağıma akıp sakinleştirip geri koymaya çalıştım ama bazı zamanlar kucağıma alsam da sakinleşmedi. Size sorum bu ağlamalar azalır mı? Aramızdaki bağ zedelenir diye korkuyorum, onu yalnız bırakmıyorum ama istediği gibi olmayınca aşırı tepki gösterdi ve bu beni çok üzdü.