aysem1205 yani öyle aman aman bi yan etkisi olmuyo ateş huzursuzluk dışında ama ateşte her çocukta olmuyo mesela 2 tane çocuğum var 1 defa en fazla 2 defa aşıdan ateslenmislerdir he ama hareket ettiği zaman omzu acıyabilir birkaç gün. Biz bile kolumuzdam iğne yaptıklari zaman birkaç gün kol hareket edince acıyo o da normal. Sadece aşıya gitmeden 1 gün önce banyosunu yaptırın çünkü aşı olduğu gün banyo yasak bide aşıdan sonra sağlık ocağından bilgi verirler zaten ama ateşini arada kontrol edin o kadar