Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 bucuk aylik, 1 hafta önce annelerin yanındaydım 2 hafta kadar kaldım bebeğim orda o kadar rahattı ki uykuya hemen geçiyordu yormuyordu beni uzun uzun uyuyordu hiç bir sıkıntı yaşamadım taa ki eve dönene kadar eve döndük eve döndüğümüz an bir şeyler oldu sanki çocuğa meme reddi yaşıyoruz memeyi gördüğü an kafasını geriye atiyo şuan ya ayakta gezerek emziriyorum ya şarkı söyleyerek bazen zorlamadan kendisi tuttuğu da oluyor ama geceleri sıkıntısız emiyor bu dediklerimi gündüz yapıyor ve uyuma süresi aşırı azaldı özellikle gündüzleri 15 ile 30 dakika arasi uyuyor uyutana kadar da illallah ettiriyor ama besige koyduğum an bağırarak ağlıyor 30-40 dakika sallıyorum öyle uykuya geçiyor ne yapacağım bilmiyorum 4 ncü ay atağı mi başka bir derdi mi var anlayamadım