Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 18 günlük ve iştah sorunu var ne mama içiyor nede memede kalmak istiyor mama değiştirdik biberon değiştirdik hala aynı ve içmiyor hiç bişey gerçekten 8 saat duruyor aç aç ve uykusunda bile içmiyor hastaneye gittik birşey çıkmadı yaklaşık 15 gündür bu şekildeyiz lütfen yardım edin