Kızlar benegım 50 günlük emmedi yanı bi türlü ilk aptamil pronultra kullandım cok gaz cıkartıyor kakası sıvı ve oarcavıklı oluyor sonra bu gaz yapıyo baya gaz cıkartıyor cunkı syneoya gectım oda gazı kestı ama kabız yaptı doktor kontrolune 2 hafta var daha sımdı pronutra gerı aldım cunkı kabızını duzelttı ama oda cok gaz yapıyor napcam