prensesininannesi5838 Kızlar bebeğim dun değil ondan önceki gün yani ayın 10 unda dustu alni yarıldı kaşının üstü oda bant yapistirdilar bantta kendini bırakiyo ne yapmaliyim
Mariposa prensesininannesi5838 ne kadar derin? Dikis atmadilar mi yarilma varsa. Acik yaraya krem surulmez etrafina Antibiyotik (thiocciline/ terramycin vb) surebilirsiniz sadece
prensesininannesi5838 Mariposa çok derin değil doktor bantladi dikislik de olabilir olamayadabilir dedi daha küçük kendiliğinden kaynar dedi
Mariposa prensesininannesi5838 tamam o zaman yaraya müdahale etmeyin, etrafina sadece krem surun. Orta kisma baticon surebilirsin cok az gazli bezle..
Minnakordek prensesininannesi5838 temiz tut yarayı iyileşmeye doğru iz kremleri var ayına Uygun birşey eczacıya sor kullanın geçmiş olsun bişey yapmaya gerek yok