Azygos benim oğlum 5 aylık morarırcasına değil ama bizde çok ağlıyorduk ve direniyorduk.Hatta böyle yapmazsam hala yapıyor.3 aylık bebeğin uyanıklık süresi 1-1,5 saat diye biliyorum.Ama bu bir önceki uykusuna göre değişiyor.Gündüz uyuması gereken ortalama uyku süresini bilip ona göre ayarlamaya çalışın.Sapmalar her zaman olacaktır saatlerde.Birden uyutmaya geçmeyin, hangi odada uyutuyorsanız oraya gecin, perdeleri çekin,biraz vakit gecirin.Ben başını okşuyorum, düşük ses tonuyla konuşuyorum, şarkı söylüyorum, eline bir oyuncak veriyorum vb sakinleştiriyorum.Sonra zaten ya emip uyumak istiyor ya da kucağıma alıp onunla yavaş yavaş sallanıyorum ve uyuyor.Ben çok cebelleştim illa uyuyacak diye düzenli olsun diye o da yıprandı bende.Böyle daha iyi oldu.