Birprensannesii__ Yüzüme güneş kremi kullanmıyorum. Ama fark ettim ki yazın güneş lekesi değil de yüz bölgemde ben çıkıyor ve bu yazın oluyor güneşten dolayı olduğunu düşünüyorum nette araştırdım Güneş ışınlarının yaptığı yazıyor doğru mu acaba
tahin Birprensannesii__ evet güneş ışınlarından ötürü ben oluşabilir ve artışı da iyi bir şey değildir, öyle çok pahalı bişey olmasa da içeriği temiz bir güneş kremi lütfen kullanın güneş ışınları artık çok zararlı, kötü hastalıklara kadar bile götürebiliyor🙏🏻
Birprensannesii__ tahin Teşekkür ederim.Tüylenme yaptığı yazıyordu korktum açıkçası o yüzden kullanmaktan vazgeçmiştim ama artık kullanıcam yoksa daha çok çıkacak
tahin Birprensannesii__ tamamen asılsız bir şey eğer çakma ya da içeriği gerçekten kötü bir şey değilse öyle bir şey yapmaz merak etmeyin
tahin Birprensannesii__ evet bioderma kullandım çok iyidir, sadece güvenilir yerlerden almay dikkat edin