Ben de hipple başladım çok memnundum içeriği de en güzel mamaydı bence ama bebeğim sıkıldı içmedi 4 ayından sonra.aptamil denedim onu sevdi ama ben hiç beğenmiyorum topak topak kalıyo sanki suyla özdeşleşmiyo gibi geliyo ama mecbur bunu veriyorum ben de.ama sizinki içerse hipp deneyin derim