Kızlar selam, bebeğim 6 ay 11 günlük. Çok meme düşkünü hiçbir zaman olmadı. Ama son üç aydır geceleri aktif olarak emiyor. Birlikte yatıyoruz diyebilirim. Ama birkaç gecedir uyandiginda uykuya geçmekte zorlanıyor. Bir o tarafıma bir bu tarafıma alıyorum eme eme ama dalmıyor. İki gecedir eşime verdim al sen bak dedim yoruldum. Eşim kalktı mamasını yaptı içirdi yerine yatırdı 10 dakika içerisinde uyuttu. Demek ki açlıktan mı uyuyamıyormuş diye düşündüm. Ama zaten bir geceleri adamakıllı emiyor diye de mama vermek istemiyordum emsin dursun diye. İyilik mi yapıyorum kötülük mü belli değil belki de yeterli gelmiyor süt doyurmuyor. O yüzden uyandiginda mama verip uykusunu çok bölmeden sabaha kadar devam etsin diye düşündüm siz ne diyorsunuz?