Nazliezgi Gokturkmom maşallah cnm seninki de hızlıymış demekki o da 5aya göre iyi yanı Maşallah bebişlerimize benimki destek alıp kendini kaldırıyor yukarı doğru artık 🥲🧿
Gokturkmom Nazliezgi Bi yandan iyi işte bi yandan da kötü sıkı takip etmek lazım her an her saniye bişey olucak mi dıye yalnız bırakmıyorum 1sn🥹🥹🥹
Nazliezgi Gokturkmom ben de öyle kuzum 3yaş kızım da var sürekli dibimde ayıramıyorum bişey yapar ağzına bişey falan verir diye dikkat etmek lazım yani
betul97_ Nazliezgi Benim kızımda öyleydi 10 buçuk aylıkken yürümeye başladı hep diyordum ama çok aceleci diye şimdi 1 yaşında ortalıkta koşturuyor😅😅