Haftalardır geçmeyen diş ağrım var iltihap yapıp duruyor antibiyotiğim bugün bitti yarın doktor randevum var ama diş etim yanağım hala şiş iltihap kurumadı antibiyotik hiç fayda etmedi sadece ağrı hafifletti ve yarın gitmeye çok korkuyorum iltihap kurumadan çekenler varmış o zaman ağrısı ya kalıcı oluyormuş ya da iltihap ile kan karışıyormuş biraz riskli durummuş siz hiç iltihaplı diş çektirdiniz mi